czwartek, 28 grudnia 2017

Informacyjnie 3

I dotarliśmy do końca. Z jednej strony bardzo się z tego cieszę, ale jednak z drugiej było mi ciężko rozstać się z Lucyferem i Aksel po ponad roku wspólnego życia. Miewaliśmy lepsze i gorsze chwile; nie wiedziałam jak poprowadzić historię dalej, a innym razem po prostu rozdziały pisały się same. Czasami strasznie mieszałam w życiu to jednego to drugiego, ale w ostatecznym rozrachunku, myślę, że nie mają mi tego za złe i są naprawdę szczęśliwi. :) Po prostu nie potrafiłam zostawić ich beż happy endu. ^^
Z całego serducha dziękuję wszystkim, którzy przez ten czas byli ze mną – odwiedzali, czytali, komentowali, motywowali – jesteście wspaniali! :)

3 komentarze:

  1. Do tej pory nie komentowałam, ale szkoda, że to koniec. Fajnie było.
    Pozdrawiam
    opowiadanie-demona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przychodzę tu już trochę po zakończeniu, ale to nie ma znaczenia. Wiesz, że podobała mi się ta historia, prawda? I będzie mi jej brakować, bo to jedno z tych opowiadań, które czyta się tak lekko i z tak wielką przyjemnością... Ech :)
    Wszystko, co mogłam, napisałam pod rozdziałami. O czymś pewnie zapomniałam, ale trudno - wiedz, że bardzo mi się podobało i szybko o tym opowiadaniu nie zapomnę. Zdaję sobie też sprawę, jak niezwykłym doświadczeniem jest doprowadzenie historii do końca, dlatego gratuluję <3 Mam nadzieję, że również z perspektywy czasu będziesz z tego opowiadania zadowolona. Tego Ci życzę, bo stworzyłaś coś cudownego :3
    Dziękuję za każdy rozdział i tę niezwykłą historię. I życzę Ci dużo weny, pomysłu i wytrwałości w tworzeniu kolejnych. Możesz mi wierzyć, że ja też przy tym będę, bo tak łatwo się mnie nie pozbędziesz ^^

    Nessa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry!
    Zapraszam Cię serdecznie do przeczytania i skomentowania mojej powieści
    https://wszyscy-mamy-sekrety.blogspot.com/
    Dwie historie rozgrywające się w różnych czasach – czasy wojenne i współczesne. Z pozoru nic je nie łączy, ale czy na pewno? Każdy człowiek skrywa jakąś tajemnicę, nieważne, czy małą, czy dużą. Dowiedz się, jakie sekrety skrywają bohaterowie. Będę wdzięczna za opinię, to doda mi motywacji. :)

    Zapraszam też do wzięcia udziału w wyzwaniu pisarskim organizowanym na
    https://wyzwania-pisarskie.blogspot.com/
    Wystarczy napisać krótkie opowiadanie na dowolny temat. Poćwicz swoje pióro. Pobaw się słowem. Można wygrać książkową nagrodę!

    A może spróbujesz swoich sił w innej dziedzinie? Zachęcam do wzięcia udziału w akcji poświęconej Taylor Swift.
    https://swift-kreatywnie.blogspot.com/
    Daj się ponieść swojej wyobraźni i stwórz coś dowolnego, np. obraz, zdjęcie, wiersz, opowiadanie, komiks. Cokolwiek, byleby wiązało się ze Swift. Tutaj również można wygrać nagrodę.


    Pozdrawiam ciepło!
    Sovbedlly
    PS. Przepraszam za reklamę, ale nie znalazłam innej zakładki.

    OdpowiedzUsuń